是一首很喜歡的歌曲~喜歡的可以用SOULSEEK軟體去下載試聽看看~

 Lyrics BY http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858490763/

Passenger Seat

I roll the window down 我將車窗拉下
And then begin to breathe in 空氣流竄入內
The darkest country road 夜晚鄉間的道路
And the strong scent of evergreen 和那強烈的濃樹氣味
From the passenger seat as you are driving me home蔓延在乘客座位當你送我返回家鄉時

Then looking upwards而抬頭往上看
I strain my eyes 我盡力睜大我的眼睛
And try to tell the difference 去分辨差異
Between shooting stars and satellites 流星與衛星的差別
From the passenger seat as you are driving me home在乘客座位當你送我返回家鄉時

"Do they collide?" 我問:他們會相撞嘛?
I ask and you smile 我問,而你笑了
With my feet on the dash 隨著我們的車步在奔騰
The world doesn't matter 這個世界似乎不再那麼重要了

When you feel embarrassed then I'll be your pride當你面臨窘境時我會是你的信心來源
When you need directions then I'll be the guide當你需要方向時我可以是你的指導者
For all time 一直到永遠
For all time 一直到永遠

arrow
arrow
    全站熱搜

    etbeer822 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()